Quirine van Hoek – skrzypce

Quirine van Hoek
jest wszechstronnym muzykiem. Gra na skrzypcach współczesnych i barokowych oraz na altówce. Wykonuje partie solowe w koncertach skrzypcowych Bacha, Vivaldiego, Mozarta, Brucha, Mendelssohna i Czajkowskiego, ale sięga również po mniej znany repertuar od muzyki dawnej na instrumentach z epoki do opracowań utworów przeznaczonych na rzadko spotykane składy instrumentalne. Studiowała w konserwatorium w Utrechcie u Ilony Sie Dhian Ho i Chrisa Duindama, a w zakresie skrzypiec barokowych u Antoinette Lohmann. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w roku 2011. Występuje regularnie jako koncertmistrzyni lub solistka w zespołach Combattimento i Camerata Delft. Z akordeonistką Ellen Zijm tworzy duet De Thuiskomst. Jest chętnie zapraszana do współpracy jako koncertmistrzyni i w różnych składach kameralnych. Jej grę można usłyszeć na licznych płytach CD.
Cassandra Luckhardt – viola da gamba

Cassandra Luckhardt
zdobyła nagrodę dla najlepszego solisty na konkursie muzyki dawnej im. Van Wassenaera w Hadze w roku 1998. Od tej pory cieszy się międzynarodową renomą jako solistka, kameralistka, muzyk orkiestrowy i nauczycielka gry na wiolonczeli i violi da gamba. Występowała na koncertach i nagraniach z The Academy of Ancient Music, Il Complesso Barocco, Musica ad Rhenum i King’s Consort, a w roli solistki z orkiestrą Concertgebouw w Amsterdamie, orkiestrą symfoniczną w Anwerpii i Netherlands Chamber Orchestra. Jako ceniona kameralistka grała w całej Europie, Chinach, Australii, Japonii, Rosji, Izraelu oraz w Stanach Zjednoczonych, a przede wszystkim w swojej przybranej ojczyźnie, Holandii. Dyplom licencjacki uzyskała w Oberlin College, a dyplom magisterski w San Francisco Conservatory (USA). Kontynuowała studia w Konserwatorium Królewskim w Hadze, wieńcząc je dyplomami w zakresie violi da gamba i wiolonczeli barokowej. Jest laureatką licznych nagród, m.in. grantu Harriet Hale Woolley na studia w Paryżu, III nagrody na konkursie muzyki dawnej dla zespołów w Brugii oraz nagrody publiczności na festiwalu muzyki dawnej w Utrechcie. Gra na wiolonczeli Sebastiana Klotza (Mittenwald, ok. 1760) i na anonimowej osiemnastowiecznej gambie z północnej Europy.
Pieter Dirksen – klawesyn
